KKS Orzeł Bobola Siemiatycze - strona nieoficjalna

Strona klubowa
Herb
  • Działalność klubu wspiera: MIASTO SIEMIATYCZE, STAROSTWO POWIATOWE W SIEMIATYCZACH
  •        

Buttony

Logowanie

UBEZPIECZENIE ZAWODNIKÓW KKS ORZEŁ 2019/2020

UBEZPIECZENIE ZAWODNIKÓW KKS ORZEŁ SIEMIATYCZE

W SEZONIE 2019/2020 UBEZPIECZENIE OBEJMUJE TYLKO TYCH ZAWODNIKÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI ZAPISALI SIĘ DO TRENERÓW ORAZ OPŁACILI SKŁADKĘ NA UBEZPIECZENIE.

POZOSTALI ZAWODNICY NIE SĄ OBJĘCI UBEZPIECZENIEM W KLUBIE.

UBEZPIECZENIE  - SEZON 2019/2020:

WARIANT PODSTAWOWY - SKŁADKA 36 ZŁ/OS ZA CAŁY ROK - NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

- POLISA: PZU EDUKACJA, NR POLISY: 1045038959

- ZGŁOSZENIE SZKODY NA INFOLINIĘ PZU - TEL: 801-102-102;

- NALEŻY PODAĆ NUMER POLISY ORAZ PESEL ZAWODNIKA. POSZKODOWANY ZOSTANIE POINFORMOWANY O DALSZYM POSTĘPOWANIU

- POLISA WAŻNA OD 13.11.2019 DO 12.11.2020

....................................................................................................................................

WARIANT ROZSZERZONY

- SKŁADKA 48 ZŁ/ OS ZA CAŁY ROK - POLISA NR 1045057085

- SKŁADKA 80 ZŁ / OS ZA CAŁY ROK - POLISA NR 1045057088

- SKŁADKA 160 ZŁ/ OS ZA CAŁY ROK - POLISA NR 1045057089

- SKŁADKA 260 ZŁ/OS ZA CAŁY ROK - POLISA NR 1045057090

- SKŁADKA 540 ZŁ/OS ZA CAŁY ROK - POLISA NR 1045057091

- ZGŁOSZENIE SZKODY NA INFOLINIĘ PZU: 801-402-402

- NALEŻY PODAĆ NUMER POLISY ORAZ PESEL ZAWODNIKA

- POSZKODOWANY ZOSTANIE POINFORMOWANY O DALSZYM POSTĘPOWANIU PRZEZ KONSULTANTA

- ZAKRES: REFUNDACJA KOSZTÓW LECZENIA LUB ORGANIZACJA LECZENIA I REHABILITACJI

- POLISA WAŻNA OD 10.11.2019 DO 09.11.2019

ORGANIZACJA LECZENIA:

po zaistnieniu zdarzenia, udzieleniu pierwszej pomocy na SOR/ w Klubie kontaktujesz się z dedykowaną infolinią PZU -801 402 402 i zgłaszasz potrzebę organizacji wizyty u lekarza specjalisty
konsultant infolinii poprosi Cię o:
• imię, nazwisko, nr PESEL, ewentualnie nr polisy,
• potwierdzi adres zamieszkania,
• poprosi o opis zdarzenia (miejsce, datę, okoliczności)
• poinformuje że, należy przesłać na adresmedyczne_asisstance@pzu.pl oświadczenie trenera/kierownika drużyny (kopia protokołu pomeczowego)
• zarejestruje zgłoszenie i poda Ci numer ZA…
• uzgodni Twoje preferencje co do placówki medycznej (miejscowość, termin, godzina), w której wizyta będzie zrealizowana
PZU skontaktuje się z placówką medyczną, a następnie z Tobą i poinformuje o terminie i miejscu umówionej wizyty (w zależności od dostępności placówki medycznej tego samego dnia, najpóźniej dnia następnego) odbywasz wizytę, jeśli lekarz skieruje Cię do dalszej diagnostyki (np. skierowanie na RTG/USG) kontaktujesz się ponownie z PZU - 801 402 402, podajesz nr ZA… i zgłaszasz potrzebę wykonania badania, skierowanie wysyłasz na adres e-mail: medyczne_asisstance@pzu.pl w tytule podając nr ZA… lub imię i nazwisko PZU skontaktuje się z placówką medyczną i ustali termin
następnie PZU skontaktuje się z Tobą i poinformuje o terminie i miejscu wykonania badania (niezwłocznie, w zależności od dostępności placówki) odbywasz badanie, oczekujesz na wynik
po otrzymaniu wyniku kontaktujesz się ponownie z PZU - 801 402 402, podając nr ZA… i prosisz o umówienie konsultacji żeby omówić wynik z lekarzem. PZU umawia konsultację w placówce medycznej
PZU kontaktuje się z Tobą, informuje o terminie jeśli na wizycie otrzymasz od lekarza wskazanie do dalszego leczenia (np. zabieg/rehabilitacja/operacja, ect..) kontaktujesz się z infolinią PZU - 801 402 402 podając nr ZA…, na adres medyczne_asisstance@pzu.pl do nr ZA… przesyłasz skierowanie
oraz pełną dokumentację medyczną i prosisz o organizację usługi konsultant przekazuje Twoją dokumentację do lekarza-specjalisty w celu weryfikacji (chodzi o potwierdzenie odpowiedzialności
ubezpieczyciela), jeśli wynik jest pozytywny, PZU umawia rehabilitację/konsultację przedoperacyjną/operację (w zależności od zaleceń) następnie PZU informuje Cię o terminie i miejscu zabiegu (niezwłocznie, w zależności od dostępności placówki ) we wskazanym terminie stawiasz się w placówce na zabieg, po jego wykonaniu otrzymujesz dalsze wskazania, w tym do wizyt
kontrolnych kontaktujesz się z infolinią PZU 801 402 402 podając nr ZA…. i prosisz o umówienie wizyty kontrolnej

REFUNDACJA KOSZTÓW LECZENIA I REHABILITACJI:

po zdarzeniu dzwonisz na dedykowaną infolinię PZU 801 402 402
i zgłaszasz szkodę konsultant infolinii poprosi Cię o:
• imię, nazwisko, nr PESEL, ewentualnie nr polisy,
• potwierdzi adres zamieszkania,
• adres e-mail oraz telefon do kontaktu
• numer konta bankowego
• poprosi o opis zdarzenia (miejsce, datę, okoliczności)
• odczyta oświadczenia i poprosi o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w związku z realizacją umowy ubezpieczenia następnie konsultant infolinii zarejestruje zgłoszenie pod numerem PL… oraz przekaże informację, że do 7 dni skontaktuje się z Tobą
Opiekun Szkody i poprosi o uzupełnienie dokumentów do zgłoszenia
Najczęściej poprosimy Cię o następujące dokumenty:
• dokumentację medyczną (karta informacyjna, historia
choroby, opis wyniku badania, ect..),
• numer konta bankowego do wypłaty odszkodowania, jeśli nie podałeś go w trakcie rozmowy
• kopię protokołu pomeczowego/oświadczenie trenera/ kierownika drużyny
• oświadczenia – zgody na przetwarzanie danych o stanie zdrowia
jeśli chcesz przyspieszyć obsługę szkody, możesz sam przesłać ww dokumenty (dokumentacja medyczna, kopia protokołu pomeczowego, rachunki za poniesione koszty leczenia, ect…)
na adres kontakt@pzu.pl w tytule podając nr szkody PL….

 

 

 

 

Reklama